نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دنیلو به یك شرط یوونتوسی می شود

دنیلو به یك شرط یوونتوسی می شود

دنیو لوئیز داسیلو ملقب به دنیه‌لو عصر امروز سه‌شنبه ششم آگوست پس از ورود به تورین و استراحت در J Hotel، صبح فردا چهارشنبه برای انجام آزمایش‌های پزشكی به J Medical می‌رود.

 

با توجه به نزدیك شدن به روز پنجشنبه هشتم آگوست و پایان زمان نقل و انتقالات فوتبال در كشور انگلستان، این وینگر تدافعی پس از حضور در تورین، به شرط موفقیت در تست‌های پزشكی باشگاه یوونتوس به صورت رسمی با این تیم قرارداد خواهد بست.

 

دنیلوی 28 ساله كه به عنوان بخشی از قرارداد انتقال ژائو كانسلو به منچستر سیتی از این باشگاه به یوونتوس می‌پیوندد به احتمال فراوان با بیانكونری قراردادی 5 ساله خواهد بست و به موجب آن سالیانه 4 میلیون یورو نیز از یووه حقوق دریافت خواهد كرد.

 

به گفته شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia بلافاصله پس از پایان آزمایش‌های دنیلو در كلینیك پزشكی باشگاه یوونتوس و صادر شدن مجوز از سوی لوکا استفانینی، مدیر بخش پزشکی باشگاه، مراحل ثبت رسمی قرارداد همكاری سیتیزن‌ها با ژائو كانسلو نیز در شهر منچستر انجام خواهد شد.

 

دنیلو در حالی پس از دو فصل حضور در جمع منچستر سیتی به تورین می‌آید كه پیش از این در تیم‌های اتلتیكو می‌نی‌‎یه‌رو، سانتوز، پورتو و رئال‌مادرید نیز حضور داشته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: